Projecció del documental “Vidas irrenovables, naturaleza o miseria”,

El proper 22 d’octubre no falteu a la projecció del documental “Vidas irrenovables, naturaleza o miseria”, que tindrà lloc a l’edifici Sa Riera de la UIB. (Carrer Miquel dels Sants Oliver, num 2, Palma).
Hi haurà dues passades, una a les 11:30 i una altra a les 19:00 hores.
L´entrada serà completament gratuïta i comptarem amb la participació presencial del director del film.

La substitució de les fonts d’energia basades en combustibles fòssils per fonts d’energia renovables està destrossant els ecosistemes, les economies i les societats del món rural a Espanya. La manca de planificació i la nefasta gestió de les administracions públiques està posant en greu perill la supervivència del món rural. Una cosa que venia per salvar el medi ambient i fer ressorgir la vida dels pobles, irònicament s’està convertint en tot el contrari.
Davant d’aquesta alarmant situació, moltes persones es resisteixen a veure morir els seus territoris i estan donant les seves vides per poder frenar aquesta situació.
Veniu a prendre consciència d’aquesta alarmant situació.
Us esperem!