Alumnes d’arquitectura fan projectes per recuperar les pedreres d’Establiments

Cort suggerirà al COAIB una exposició amb les millors propostes i un cicle de conferències per debatre el tema

El batle de Palma, Jaume Martínez, s’ha reunit aquest divendres amb la presidenta de la Federació d’Associacions de Veïns de ciutat, Maribel Alcázar i el director del Màster de l’Escola Superior d’Arquitectura La Salle de Barcelona, Francisco Cifuentes, els alumnes del qual han fet els seus treballs de final de grau sobre la rehabilitació de les pedreres d’Establiments.

Martínez ha volgut conèixer quines són les propostes dels estodiants per a recuperar els entorns naturals de Sa Garrigueta Rassa i Can Rosselló. Durant la trobada, s’ha acordat proposar al Col·legi Oficial d’Arquitectes de Balears (COAIB) una exposició amb les millors feines, així com un cicle de conferències per a generar un debat públic i fomentar la participació ciutadana sobre la qüestió.