Campanya per la seguretat vial, amb Diario de Mallorca

La foto de Guillem Bosch, publicada al Diario de Mallorca, mostra la visita dels representants de la Federació d’associacions de veïns de Palma al diari on vàrem ser rebuts per la seva directora Marisa Goñi i el seu gerent Sebastià Oliver.

La FAAVV Palma i Diario de Mallorca hem posat en marxa una acció per fomentar la seguretat vial en la conducció de bicicletes i patinets per la Ciutat. Amb aquesta intenció, Diario de Mallorca ens ha lliurat 750 cascos d’adult, 282 cascos per a infants, 354 infladors, 219 llums davanteres, 293 llums posteriors i 672 armilles reflectants, per repartir entre les associacions de veïns. Aquesta acció es fa coincidint amb la Setmana Europea de la Mobilitat

Per la teva seguretat i la de tothom

El missatge principal de la campanya és “Per la teva seguretat i la de tothom. Respecta als altres i respecta’t a tu mateix”.

Tenguem en compte que les bicicletes i els patinets, com a vehicles de mobilitat personal, no són juguetes. Patir un accident o provocar-lo implicant un vianant pot fer arribar a ser molt greu.

Recordem que el carril bici i la calçada són les vies adequades per on circular; no les voreres. En aquests casos, s’ha d’anar a peu.