CURSOS DE FORMACIÓ PER ASSOCIACIONS DE VEÏNS FEDERADES

El nou projecte, presentant per la Federació d’Associacions de Veïns de Palma, a la convocatòria 2022-2024 de l’Ajuntament de Palma, inclou un important apartat de formació i assessorament per a les associacions federades.

A més de les trobades anuals de juntes directives, al llarg de l’any es faran cursos i seminaris de formació en matèria de comptabilitat i projectes (comptabilitat de doble partida, seguiment, avaluació i formulació de projectes, etc.), també en matèria de normatives com són les ordenances, lleis i altres documents que cal tenir en compte a l’hora de funcionar en matèries molt diverses, així com en estratègies de sensibilització sobre els temes generals en els quals treballem i cursos d’estratègies de comunicació.